zbyt wiele aby było tytułem - czyli "podsumowanie" 2014


zaczęłam rok razem z nim
rozbiłam deskę
dałam z siebie wszystko
nauczyłam się Kata
kupiłam wymarzoną sukienkę
bawiłam się wspaniale na studniówce
tańczyłam w pierwszej parze na Balu
skończyłam 16 lat
byłam rozczarowana
skończyłam gimnazjum
nagrałam i złożyłam filmik
rozstałam się z ludźmi z którymi chodziłam 10 lat do jednej klasy
zrobiłam masę zdjęć
i jeszcze więcej
zepsułam kartę pamięci - nawet 2
przełamałam nieśmiałość
zrobiłam zdjęcia komuś kogo nie znałam
zrobiłam sesje ciążową
płakałam
"wyprowadziłam się" do Warszawy
tęskniłam
mieszkam z Olą
poznałam nowych ludzi
zawiązałam nowe znajomości
denerwowałam się na Kazika
wywołałam swoje pierwsze zdjęcia
nauczyłam się nawijać negatyw
śmiałam się
byłam na weselu
zmarzłam niesamowicie
przykleiliśmy ok 200 zdjęć
robię kolejne
wróciłam do pisania bloga
zbieram na obiektyw
marzę
walczę
spełniam marzenia
jestem szczęśliwa
kocham
jestem kochana


A Wam dziękuję za to, że czytacie te głupoty i że jesteście i wchodzicie tutaj :) To dzięki Wam mam tą siłę do działania i mam nadzieję że ten rok przyniesie dużo pomysłów, sesji i miłości :}
A na dzisiaj udanej zabawy, tylko bezpiecznie! :))
Szczęśliwego nowego roku ! :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

18-naste urodziny Karoliny!

przyszłość i fotografia - czyli "Dlaczego FotoSpokojna?"

ludzie którzy mają talent - czyli osoby którymi się inspiruje