Centrum, Starówka i początek grudnia - zdjęcia z Kasią i Dagmarą

Cześć i czołem :) W związku z tym że dawno nic się tu nie pojawiało (2 tygodnie minęły szybko :o) chciałam tu coś dodać, tak na szybko.
Pod koniec listopada byłam pierwszy raz na "sesji" (o ile tak to można nazwać :p) z osobą której wcześniej nie znałam, była to Kasia. Od razu złapałyśmy temat do rozmowy, jesteśmy w tym samym wieku więc głównie rozmawiałyśmy o naszych szkołach. Myślałam że będę się bardzo stresować, ale jak na pierwszy raz to było dziwne, bo byłam bardzo wyluzowana :) 2 najlepsze zdjęcia z tej sesji:


W między czasie miałam przyjemność robić zdjęcia Magdzie która wkrótce zostanie mamą (o ile już nie została) :) To było fajnie spędzone popołudnie, ponieważ miałam z kim porozmawiać i doradzić też na tematy fotograficzne :)
A dzisiaj po szkole wybrałyśmy się z Dagmarą na małe zdjęcia, bardziej skończyło się na spacerowaniu po świątecznej starówce, ale kilka zdjęć też mamy :)




+ słaby bonus i prośba: Jaka piosenka kojarzy Wam się ze świętami lub z jakimś fajnym czasem? Błagam, tylko nie "Last Christmas" itp :) Będę wdzięczna za wszelkie odpowiedzi :)


Do następnego! :}

Komentarze

  1. dobre zdjęcia, podoba mi się tło, robione 50? masz tumblr? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Robione heliosem http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/51/Helios_44-M-4_58mm_2.0_lens.jpg
      Mam, ale nie wstawiam na niego dużo zdjęć. Link jest na górze, ukrywa się za ikonką YouTube'a :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

18-naste urodziny Karoliny!

przyszłość i fotografia - czyli "Dlaczego FotoSpokojna?"

ludzie którzy mają talent - czyli osoby którymi się inspiruje