Sunset

Po pierwsze chciałam podziękować Wam za wszystkie wejścia na bloga, za kilka komentarzy - to sprawia że tworzenie tego bloga ma sens a moje wypociny może nie są takie złe :)

Pisałam wczoraj że dodam niedługo post z sesji. Sesja była wczoraj, a na zdjęciach zobaczycie Izę. Nie wiem kiedy ostatni raz robiłyśmy wspólnie zdjęcia, bardzo możliwe że to było to "zdjęcie".
Pomysł był taki żeby złapać piękne zachodzące słońce. Iza kilka dni wcześniej kupiła sukienkę w kwiaty która myślę że nadała się idealnie. Lekki makijaż zrobiła Karolina, ja zrobiłam fryzurę (kłos który ćwiczę już od tygodni na sobie). Na pewno fajnie wyglądało to jak jechałyśmy rowerami, Iza w sukience :))
Zdjęcia przerabiałam do jakiejś 2:00 w nocy + dzisiaj, ale to już małe poprawki. Kto robi zdjęcia ten wie że udane zdjęcia to pełna satysfakcja z pracy. Do tego osiągnęłam taką kolorystykę jaką chciałam.
Średnio idzie to opowiadanie więc może lepiej będzie to pokazać.
Zdjęcia zrobiłam Nikonem D3100 + 50mm 1.8 G














W następnym poście druga część sesji. Mam nadzieję że zdjęcia przypadły Wam do gustu, dajcie znać w komentarzach.
Do następnego!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

18-naste urodziny Karoliny!

przyszłość i fotografia - czyli "Dlaczego FotoSpokojna?"

ludzie którzy mają talent - czyli osoby którymi się inspiruje