Origami - czyli autoportret

HTC Desire 620 + VSCOcam
"Historii tego zdjęcia i tak byś nie zrozumiał" a tak na serio to historii nie ma. Był pomysł, kilka kartek papieru i uciekające już słońce a szkoda że wpadłam na to tak późno.
Plusy są takie że nauczyłam się wkońcu robić ptaki z papieru. Ciężko mi jest czasami zrobić dobry autoportret, najgorzej jest ze złapaniem ostrości - zdjęć zrobiłam na prawdę sporo z czego 90% nieostre. Jednak udało się coś z tego wybrać i szczerze jestem zadowolona chociaż pomysł może nie urywa pewnej części ciała :)
Sami widzicie, post na jedno zdjęcie (dobra, 2) więc krótko i w sumie na temat. Dzisiaj robimy zdjęcia więc może jutro albo po niedzieli szykuje 3 nowe posty i może w jednym Was czegoś naucze, mam taką nadzieję :)
Zaglądajcie na instagram do którego link macie na górze pod ikonką aparatu :)
Do następnego :)



Komentarze

  1. To ostatnie zdjęcie, jest Twojego autorstwa? Jest cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie wszystkie zdjęcia na tym blogu są moje :) Jeśli nie to podpisuje :)
      Dziękuję♥

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

18-naste urodziny Karoliny!

przyszłość i fotografia - czyli "Dlaczego FotoSpokojna?"

ludzie którzy mają talent - czyli osoby którymi się inspiruje