Z serii FotoSpokojna - Dyptyki

Cześć! Jak się macie? :)
W dzisiejszym poście chciałabym Wam opowiedzieć o czymś co robiłam przez ostatnie tygodnie. Naszym zadaniem na Podstawach Fotograficznych było zrobić zdjęcia naszym bliskim, znajomym i miejscom z którym się utożsamiają. Lekko zmodyfikowałam to zadanie, co zaraz zobaczycie niżej bo:
a) jak dla mnie ta wersja jest prostsza do stworzenia - jeśli ktoś przykładowo utożsamia się z górami nie mam możliwości pojechania tam i zrobienia zdjęcia,
b) wydaje mi się że przekaz jest łatwiejszy do odebrania.
Przyjrzyjcie się tym zdjęciom i pomyślcie przez chwile z czym dana osoba jest związana/czym się interesuje/zajmuje. Tylko uczciwie! Odpowiedzi i parę słów niżej :)









1. Mnie już znacie :) Wiadomo że aparat = fotografia, czyli moje hobby już od 6 lat i temat z którym chciałabym wiązać swoją przyszłość.

2. Łukasz - mój chłopak. Od razu po zdjęciu i po stroju widać czym się interesuje. Straż jest jego życiem :)

3. Poznajcie moją Mamę :) Jest pielęgniarką na oddziale Patologii Noworodka - czyli zajmuje się wcześniakami i noworodkami. Kocham ją mocno, jest wspaniałą osobą i najlepszym wzorem do naśladowania :)

4. Ola, moja koleżanka z klasy. Farby i pędzle dlatego że Ola pięknie rysuje i maluje :) Jest artystyczną duszą i mam nadzieję że kiedyś uda mi się Wam pokazać kilka jej prac :) Tumblr Oli :)

5. Senpai Marysia - moja najlepsza trenerka karate! Jedna z najlepszych fighterek i motywacji jaką znam. Atrybut - pięści, bo to dzięki nim i swojej sile wygrywa walki! Osu!

6. Daniel - znamy się już jakiś czas. Ma 17 lat i chodzi do klasy mundurowej. Jest zakręcony na punkcie aktywności fizycznej, robi bica, chodzi na karate i uwielbia Behemota ;p


Zdjęć jest mało ale mam nadzieję że pociągnę ten temat jeszcze trochę, poprawie niektóre kadry i wyjdzie z tego na prawdę coś fajnego :)
A może wy macie jakieś swoje wyzwania fotograficzne? Lub chcecie przeczytać na jakiś temat na blogu? Piszcie niżej w komentarzach :)

Do następnego! :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

18-naste urodziny Karoliny!

przyszłość i fotografia - czyli "Dlaczego FotoSpokojna?"

ludzie którzy mają talent - czyli osoby którymi się inspiruje