Artyzm, autyzm, kto co woli - czyli kilka ujęć z Dagmarą

Witajcie! :) Po dosyć długiej przerwie, okresie bez jakiś większych zdjęć postanowiłam coś napisać. Może nie będzie to długi i bogaty w zdjęcia post ale chyba zawsze warto o sobie przypomnieć :) Dzisiaj kilka zdjęć z Dagmarą, tylko kilka bo pogoda, chociaż rano było słonecznie i wydawało się że będzie pięknie to już po południu tak nie było i z Ogrodu Krasińskich przegonił nas deszcz.
Mam nadzieję że w niedalekiej przyszłości znów uda nam się coś razem stworzyć - przecież niedługo nadchodzi wiosna a w mojej głowie jest już kilka pomysłów do zrealizowania :) W przyszłym tygodniu, mam nadzieję że w jego połowie, postaram się pokazać Wam coś lekko innego związanego z moją szkołą :) A teraz kilka zdjęć Dagmary :)





+ extra i "przed i po" ;)



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

18-naste urodziny Karoliny!

przyszłość i fotografia - czyli "Dlaczego FotoSpokojna?"

ludzie którzy mają talent - czyli osoby którymi się inspiruje