Photo wishlist

*Jeśli interesujesz się fotografią, sprzętem, to na pewno będziesz wiedział dużo w tym poście*



Cześć i czołem! Jako że obserwuje i czytam każdy post na blogu Izy która inspiruje, i w ostatnim poście było takowe zadanie "zróbcie swoje fotograficzne wishlisty", i też mam dziś jeszcze trochę czasu zanim na prawdę zacznie się nauka postanowiłam takowego wishlista zrobić
Każdy fotograf, czy to amator, hobbysta, zawodowiec ma swoje marzenia co do fotografii.
Jednych marzeniem jest robić dobre zdjęcia,
drugich natomiast marzenia dotyczą aparatów i wszelkiej maści akcesoriów.
Bo kto nie chciałby mieć w swoim arsenale obiektywu za 20tyś ? ;)



1. BODY

Moje body teraz to  Nikon d3100. Taka mała fajna puszeczka, jak się umie to można ją bardzo dobrze wykorzystać (ja chyba jeszcze do końca tego nie opanowałam)
Gdybym mogła zmienić swój aparat, zastanawiałabym się nad zmianą systemu, ale pewnie zostałabym przy nikonach. d90, d300s, d700 - to takie typy które chętnie bym kupiła do dalszej nauki fotografowania.
d700 to chyba najbardziej pożądany przeze mnie z tej trójki aparat, oj tak! Pełna klatka zachęca!
Nikon d4 też fajny - ale chyba nie potrafiłabym wykorzystać jego potencjału... Ale, może kiedyś? ;)

2. OBIEKTYWY

W tym momencie krąg zainteresowania się już zwiększa. Będąc fotoamatorem pstrykasz bez zastanowienia: czy to święta czy to w szkole jakaś uroczystość, czy nawet słit focie - zwykły kit daje rade. ALE! Jeżeli myślisz o tym na poważnie później zaczynasz fotografować z głową i czegoś ci brakuje.
Wiadomo że chodząc do szkoły nie zarabiamy pieniędzy, możemy liczyć tylko na rodziców np. odkładać kieszonkowe. A czasami chcielibyśmy mieć w swoich akcesoriach jakiś dobry obiektyw, jasny obiektyw. Na początek manualny Helios 44-2 z światłem 2 na pewno wystarczy. Po heliosie brakuje Ci automatyki. Dlatego ja postanowiłam zbierać na kolejne szkło:
50mm 1.8 - najlepszy na początek. Sama dążę i cierpliwie zbieram. Fajne jasne szkło, świetne rozmycie. Marzenie! Prezent na święta - idealny :)
Kolejny na mojej liście jest  również obiektyw stałooogniskowy, 85mm 1.8 lub 1.4
"To jeden z najlepszych obiektywów do portretów. Przez większość jest chwalony za świetną plastykę zdjęć, nawet przy maksymalnych przysłonach, oraz piękne rozmycie tła (bokeh). Ze względu na jasność dobrze sprawuje się także w słabych warunkach oświetleniowych."
24-70mm 2.8 - uniwersalny, jasny zoom. Reportaż, krajobrazy. 
To idealny kandydat, jeśli mielibyście wybrać tylko jeden jedyny obiektyw Jak najbardziej must have!


3. AKCESORIA

Kontynuując o rzeczach materialnych mam już statyw. Bardzo przydatna rzecz! Dzięki nim mogę robić autoportrety czy zdjęcia "gwiazd". Przydałby się jeszcze pilot, ale kiedy manualny helios to pilot jest zbędny.






Lampa błyskowa - gdybym robiła zdjęcia na weselach, innych imprezach, to jak najbardziej tak. Teraz? Nie mam takiej potrzeby.

Marzeń jest o wiele więcej<stworzenie własnego studia jeżeli będę już pewna że to ma sens. Niedługo idę do liceum, jeśli dostanę się do tego w którym chcę się uczyć, będę miała do dyspozycji ciemnie♥>. Mam nadzieję że kiedyś o nich napisze, ale w związku z postem to:
-mam marzenie żeby robić dobre zdjęcia, takie które zachwycą wszystkich.
- chciałabym się rozwinąć, robić zdjęcia modelkom i mieć z tego jak największą satysfakcje!
- chciałabym czuć po każdej sesji to, że jednak fotografia jest dla mnie i że czuje się dobrze w tym co robię.


Jeśli wytrwaliście do końca, dzięki za uwagę! :)

Hawk!
nat.

Komentarze

  1. ale piękny wishlist i ogólnie blog! <3 Dodaję do obserwacji i będę śledziła! :) Tak swoją drogą, Twojego autorstwa te zdjęcia ostatnie, pod słońce przy oknie? Są nieziemskie!

    PS. usuń weryfikacje słowną w Ustawieniach, szybciej sie bedzie dodawało komentarze ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

18-naste urodziny Karoliny!

przyszłość i fotografia - czyli "Dlaczego FotoSpokojna?"

ludzie którzy mają talent - czyli osoby którymi się inspiruje