Happily ever after - sesja ślubna Karoliny i Tomka

Zawsze kiedy wracam i będę wracać do tej sesji, przeglądając facebooka czy też instagram, będę chyba miała w głowie ostatnie lato. Było różnorodnie tak jak już wcześniej Wam wspominałam, ale ta sesja była też dla mnie czymś nowym. Nigdy wcześniej nie robiłam sesji ślubnej, standardowo się stresowałam ale to już chyba normalne :) Karolinę i Tomka znam już od dłuższego czasu (no Karolinę na pewno dłużej :)) i nazwali mnie już swoim etatowym fotografem bo była to już 3 sesja od nich. A wiadomo że jeśli kogoś znamy stres jest trochę mniejszy.
W tamtym roku marzyła mi się sesja z końmi, nie doszło to do skutku ale w tym roku udało się zupełnie przez przypadek i to nawet 2 razy! Dzięki wielkie dla dziewczyn które przygotowały dla nas konie♥ Miejsca w których robiliśmy zdjęcia były oddalone maksymalnie 10km od naszych domów, zależało nam na naturze, roślinności itp. bez większych udziwnień i wyjazdów w zabudowania. Pierwsze zdjęcia jakie zobaczycie były robione w miejscu, gdzie znajdowały się konie, druga część (wśród brzóz) u rodziców mojego przyjaciela (raz jeszcze wielkie dzięki za pozwolenie na zdjęcia :)) - wykorzystaliśmy świece dymne które były strzałem w dziesiątkę i po części frajdą - pomijając to że śmierdzą niemiłosiernie. Trzecia część zrobiona była na podwórku u rodziców Karoliny - znów lampki choinkowe zrobiły dobrą robotę ;) Pogoda nam sprzyjała chociaż żałuję, że zachód słońca był niewidoczny przez chmury ale zadowolona jestem bardzo z tych zdjęć :) Pierwsze koty za płoty, a grunt to ciągle ćwiczyć, tworzyć i rozwijać się.
Dziękuję Karolinie i Tomkowi raz jeszcze za świetne wesele i super sesję ślubną, zobaczcie jak to wyszło :)





















Zdjęcia zrobione Nikonem D7100 + 50mm 1.8

Mam nadzieję że zdjęcia Wam się podobają. Dajcie znać co o nich sądzicie, może chcecie jakiś post "przed i po" lub "jak to jest zrobione?" - piszcie w komentarzach ;)
Do następnego posta!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

18-naste urodziny Karoliny!

przyszłość i fotografia - czyli "Dlaczego FotoSpokojna?"

ludzie którzy mają talent - czyli osoby którymi się inspiruje