Krótko i na temat - czyli podsumowanie 2015 roku


Post miał się pojawić 31 grudnia ale przez moje (o zgrozo) lenistwo w końcu nie został dokończony. Miał być ogólnie szeroko rozwiniętym wątkiem podsumowującym cały poprzedni rok ale postaram się to zawrzeć tylko w kilku zdaniach:
Na blogu przez ten rok pojawiło się 21(!) postów, zrobiłam jeden filmik i założyłam Fanpage chociaż zarzekałam się że tego nie zrobię. Największym zaskoczeniem było udostępnienie mojego zdjęcia z Wengroove Hip-Hop Festival przez Miuosha na jego instagramie.
W ubiegłym roku nie wiem na prawdę ile zrobiłam sesji, każde zdjęcia to jednak dla mnie zawsze krok do przodu szczególnie że otwieram się do moich modelek, pokonuje swoją nieśmiałość i uczę się za każdym razem czegoś nowego. Na pewno najwięcej sesji zrobiłam z Dagmarą i pewnie na większości moich ulubionych zdjęć które później zobaczycie na pewno często się pojawi.
Oprócz sesji portretowych miałam okazje robić reportaż ze ślubu cywilnego i wesela, 2 chrztów, osiemnastki. Pod koniec sierpnia robiłam też zdjęcia chyba najmłodszym moim modelkom - Idze która miała niespełna tydzień i Zuzi która w dniu sesji miała 5 dni.
Na pewno chcę podziękować rodzicom Szymka, Krzysia, Igi i Zuzi, Izabeli i Kamilowi oraz Karolinie (na której osiemnastce czuliśmy się jak wśród swoich, dziękujemy!♥) i wszystkim moim modelkom za zaufanie podczas sesji i reportaży. Bez Was nie było by tylu fajnych ujęć a ja nie zrobiłabym kolejnego kroku w fotografii bo cały czas szukam tego typu zdjęć w których czuję się najlepiej. Dziękuje też dwóm Łukaszom, jeśli czytają na pewno będą wiedzieli za co :)
Na 2016 nie mam jakiś szczególnych postanowień ponieważ one prawie nigdy nie wypalają więc jedyne co sobie życzę to tego żeby robić jeszcze więcej zdjęć - mam nadzieję też że uda mi się robić zdjęcia jeszcze na weselach, więcej pisać na blogu, w dalszym ciągu kochać najmocniej, realizować wszystkie swoje marzenia (a lista jest całkiem długa) i być szczęśliwą :) Tego też Wam życzę pomimo tego że jest już 5 stycznia :)
A teraz sporo moich ulubionych zdjęć z 2015.
A ta Pani ma dzisiaj urodziny! Wszystkiego najlepszego♥


































To był dobry rok, dzięki!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

18-naste urodziny Karoliny!

przyszłość i fotografia - czyli "Dlaczego FotoSpokojna?"

ludzie którzy mają talent - czyli osoby którymi się inspiruje