Biedronkowe promocje - czyli obiektywy do telefonu

Cześć i czołem :) Jakiś czas temu w ofercie Biedronki można było znaleźć ciekawe rzeczy - m.in były to obiektywy do telefonu. Zaciekawiona tym faktem postanowiłam je kupić bo przecież 24zł jak za taką zabawkę to bardzo mało.

W zestawie mamy 3 obiektywy i klips do przyczepienia. Producent pisze że obiektyw pasuje do wszystkich soczewek o średnicy mniejszej niż 1 cm - czyli aparaty w telefonach, tabletach itp.



Fish-Eye

Ogólnie czym jest ten obiektyw? Fish-Eye czyli Rybie oko to obiektyw o bardzo dużym kącie widzenia - 180 stopni. Kiedy robiłam nim zdjęcia obiektyw łapał nawet moje palce ;)
Tworzy efekt "zaokrąglenia". Na samym początku był moim ulubionym obiektywem, w dalszym ciągu noszę go przy sobie :)

Fish-Eye + Xperia J
Fish-Eye + HTC Desire 620

Fish-Eye + Xperia J

Fish-Eye + Xperia J

Fish-Eye + Xperia J

Fish-Eye + Xperia J

Fish-Eye + Xperia J
Macro + Wide Angle

Macro czyli fotografowanie obiektów w powiększeniu, a Wide Angle to obiektyw szerokokątny - nie taki jak Fish-Eye ale również pozwala na szerszy kąt widzenia.
Połączone 2 soczewki tworzą szerszy kąt, a jedna służy do zdjęć macro.
Po Fish-Eye'u moim ulubionym obiektywem był obiektyw do macro - szczególnie zdjęcia oczu w powiększeniu :)
Macro + Xperia J
Fish-Eye + HTC Desire 620
Tutaj daje wam jeszcze porównania bez soczewki i z obiektywami :)


Podsumowanie: obiektywy to na prawdę fajna sprawa, przydałby się też do tego dobry aparat ale szczerze mówiąc wolałam zdjęcia z Xperii J niż z HTC Desire 620 który ma lepszy aparat.
Za tyle zabawy za 24zł, drugi zestaw kupiłam już na przecenie za 12zł  w Sokołowie Podlaskim (tak, zgubiłam soczewkę macro i wide angle) :D 
Teraz już w biedronce obiektywy nie są dostępne ale znajdziecie je na allegro, gdzie ceny zaczynają się od ok 25zł :)
Ze swojej strony serdecznie polecam :)

Postaram się też żeby posty pojawiały się trochę częściej, ponieważ za mną pierwsze zlecenia fotograficzne - ślub cywilny i chrzciny 2 bobasów o których już niedługo na blogu :)


Do zobaczenia! :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

18-naste urodziny Karoliny!

przyszłość i fotografia - czyli "Dlaczego FotoSpokojna?"

ludzie którzy mają talent - czyli osoby którymi się inspiruje