ludzie którzy mają talent - czyli osoby którymi się inspiruje

Cześć i czołem! Po ostatnim zapytaniu o czym chcielibyście przeczytać, Smoku (<3) przekonywała mnie o tym aby napisać post o inspiracjach (przed i po też będzie, ale niedługo :)) Semestr już się skończył, oceny wystawione i nadszedł wyczekiwany weekend.
Mniej więcej o moich inspiracjach - są to głównie osoby których zdjęcia uwielbiam oglądać. Niestety nie wymienię ich w kolejności "od kiedy je odkryłam" ani też która jest największą inspiracją a która mniejszą. Lubię ładne zdjęcia i sama chciałabym stworzyć coś chociaż w połowie dobrego jak pracę tych ludzi.
Z góry - Wszystkie zdjęcia w dzisiejszym poście nie należą do mnie, wszystkie są podpisane, linki do stron autorów również znajdziecie niżej :)
Enjoy!


ALEKSANDRA ZABOROWSKA 
fot. Adrian Błachut
"Aleksandra Zaborowska, urodzona w 1991 roku, studentka Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. L.Schillera w Łodzi. Portrecistka oraz zawodowy fotograf mody. Autorka wielu publikacji oraz wystaw. Jej fotografie ukazują się w magazynach modowych oraz fotograficznych nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Miłośniczka klasycznej fotografii, fotografuje średnioformatowymi aparatami analogowymi. Przez lata wypracowała swoją własną, rozpoznawalną estetykę oraz styl. We wrześniu 2013 została uznana przez magazyn fotograficzny Digital Camera Polska za wschodzący talent polskiej fotografii modowej." - o niej samej z jej własnego bloga. Chyba jest moją ulubioną polską fotografką modową. Pierwszy raz spotkałam się z jej pracami, hmm, 3-4 lata temu i mogę powiedzieć tylko jedno - uwielbiam te zdjęcia. Wszystko dopracowane jest od początku do końca.
Ulubione prace? Chyba trudno by mi było wybrać bo w każdym ujęciu jest "to coś". Jeden z ostatnich fajniejszych projektów TU i TU
Koniecznie musicie zajrzeć na jej fanpejdż i bloga - polecam z całego serca! <3 
fot. Aleksandra Zaborowska
fot. Aleksandra Zaborowska
fot. Aleksandra Zaborowska
fot. Aleksandra Zaborowska
fot. Aleksandra Zaborowska
Facebook | Blog | Instagram | Oficjalna strona | Fotograf miesiąca "Szeroki kadr" 



KATARZYNA BANASZEK
fot. Piotr Stankiewicz
"Fotografią zajmuję się już od dobrych kilku lat, a cała ta przygoda zaczęła się od ogromnego przypadku. Jest to dla mnie największa pasja i największe szczęście, którym mogę dzielić się z innymi." To możemy przeczytać o Kasi na stronie szerokiego kadru. Ta młoda fotografka wykonuje głównie sesje taneczne - i to jak! W tych ujęciach widać miłość do tego co robi, jak pięknie potrafi złapać zachodzące słońce i to jak uwiecznia emocje i energię którą przekazują tancerze. 
Dla mnie jest ogromną inspiracją bo zdjęcia Kasi potrafią zaprzeć dech w piersiach.
Wykonała już bardzo dużo sesji (w samym 2013 roku było ich 132! - dane z bloga), ale jedną z moich najbardziej ulubionych pozostanie taneczna sesja <3
fot. Katarzyna Banaszek
fot. Katarzyna Banaszek
fot. Katarzyna Banaszek
fot. Katarzyna Banaszek 
fot. Katarzyna Banaszek
Obserwuje jej zdjęcia już od 2-3 lat. Warto obejrzeć jej całą galerię. Zapewniam Was, nie będziecie żałować. Gwarantuję, będziecie zachwyceni :)
fot. Katarzyna Banaszek
fot. Katarzyna Banaszek
fot. Katarzyna Banaszek
fot. Katarzyna Banaszek
fot. Katarzyna Banaszek
fot. Katarzyna Banaszek
fot. Katarzyna Banaszek
fot. Katarzyna Banaszek
fot. Katarzyna Banaszek
fot. Katarzyna Banaszek
Facebook | Blog | Photoblog | Inspiracja "Szeroki kadr"

INESS RYCHLIK 
Iness jest polką mieszkającą i uczącą się w Edynburgu. Pierwszy raz z jej zdjęciami spotkałam się podczas szperania na photoblogu. Chyba nie trzeba więcej określeń - bajka. Też chciałabym mieć taką piękną wyobraźnię i potrafić ją przełożyć na zdjęcia. Jak to kiedyś ktoś napisał na tumblr Iness
"Zawsze będziesz dla mnie największym hardcorem, największą motywacją i dowodem na to, że marzenia się spełniają." i dokładnie tak jest, wielka inspiracja!
fot. Iness Rychlik

fot. Iness Rychlik
fot. Iness Rychlik
fot. Iness Rychlik
fot. Iness Rychlik
fot. Iness Rychlik
fot. Iness Rychlik
fot. Iness Rychlik
fot. Iness Rychlik
Facebook | Photoblog | Oficjalna strona


Fotografowie których może nie znacie, a powinniście!
Sandra Górska

Mam nadzieję że dzisiejszy post Wam się podoba i też zainspirujecie się tymi osobami. A może Wy macie jakieś swoje inspiracje? Podzielcie się nimi w komentarzu :)
Do następnego! :)))

Komentarze

  1. Oooo jak się cieszę, że mogłam zobaczyć co Cię inspiruje <3 najbardziej mi się spodobała Iness i Zaborowska, ale Banaszek też świetnie oddaje dynamikę i piękno tańca. Może to nie jest mój styl ale bardzo lubię jego prace - https://www.facebook.com/AlbinThelanderPhotography?fref=ts
    ~ Smoku

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

18-naste urodziny Karoliny!

przyszłość i fotografia - czyli "Dlaczego FotoSpokojna?"